بهترین شهرهای کانادا برای سرمایه گذاری
نوشته شده توسط : hi

بهترین شهرهای کانادا برای سرمایه گذاری

بهترین شهرهای کانادا برای سرمایه گذاری ، همه شما داشتن یک زندگی خوب و لوکس را دوست دارید، حتی برای رسیدن به آن هم تلاش می کنید، اما چقدر نتیجه می گیرید؟ تا به حال به این سوال فکر کردید، آیا جوابی برای آن پیدا کردید؟ اجازه دهید برای پاسخ به آن کمک تان کنیم.
شاید جزو آن دسته از افرادی باشید که دوست ندارید برای شخص یا شرکت دیگر کار کنید، اما اوضاع اقتصادی حاکم در کشورتان آن چنان خوب هم نیست که بتوانید با خیال راحت برای خودتان کار کنید یا پول تان را در کاری سرمایه گذاری کنید. این جاست که به فکر مهاجرت میافتید. به این فکر می کنید که به عنوان سرمایه گذار به کشوری ثروتمند و پیشرفته بروید، اما کجا؟ کدام کشور برای سرمایه گذاری مناسب است؟ حتی اگر کشور را نیز مشخص کردید چه شهرهایی از آن فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری دراختیارتان می گذارد؟ اصلا چطور می توانید ویزای سرمایه گذاری را اخذ نمایید؟

این ها تعدادی از سوالاتی هستند که ذهن شما را درگیر می کنند، کاملا طبیعی است. ما برای تمام این ها و از این قبیل سوالات، پاسخ مناسب داریم، اگر می خواهید بدانید که چطور شانس خود را برای دریافت ویزای سرمایه گذاری امتحان کنید و یا اصلا کدام کشور برای تان مناسب است، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

 

کانادا؛ انتخاب اول سرمایه گذاران

این روزها که بازار مهاجرت به کانادا داغ داغ است، وضعیت اقتصادی خوب و شرایط فوق العاده برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف موجب شده است که سرمایه گذاران بسیاری برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنند.

کانادا جزو سه کشور اول اقتصادی دنیا محسوب می شود، به همین دلیل افراد به این فکر می کنند که با سرمایه ای که در دست دارند، می توانند آینده خود را بسازند.

یکی از برنامه های مهاجرتی پرطرفدار که سالانه هزاران مهاجر را به کانادا جذب می کند، سرمایه ‌گذاری در کاناداست. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری به منظور توسعه اشتغال ‌زایی در بازارهای کانادا با جذب متقاضیانی صورت می ‌گیرد که شرایط لازم را دارا باشند. یکی از این شرایط داشتن میزان قابل قبولی سرمایه است. پس اگر سرمایه دارید، خیال تان راحت باشد که برای دریافت این ویزا، نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. در حقیقت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از آسان ترین روش های مهاجرتی است. تنها لازم است که امور را به یک وکیل مهاجرتی حرفه ای بسپارید. 

شاید برای تان جالب باشد که بدانید روش های سرمایه گذاری در کانادا عبارتند از:

  • سرمایه ‌گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی
  • سرمایه ‌گذاری از طریق ثبت یا خرید شرکت
  • سرمایه ‌گذاری در کانادا از طریق خرید ملک
  • سرمایه‌ گذاری در کانادا از طریق برنامه استانی
  • سرمایه ‌گذاری در کانادا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

اوضاع اقتصادی خوب، بازار کار عالی و ثروتمند بودن کانادا برخی از دلایلی هستند که هوش از سر هرکسی می پراند. اگر شما هم مقداری سرمایه داشته باشید قطعا کانادا در صدر لیست کشورهای انتخابی برای مهاجرت قرار می دهید. یکی دیگر از دلایلی که مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری را راحت تر از باقی روش ها نشان می دهد، عدم نیاز شخص به هر نوع مدرک زبان و تحصیلات عالیه دانشگاهی است.

درضمن اگر این شیوه را با شیوه های مهاجرت و سرمایه گذاری کشورهای دیگری مانند آمریکا مقایسه کنید، در می یابید که چقدر این شیوه مهاجرت به کانادا آسان است، به عنوان مثال در آمریکا سرمایه گذار پس از این که مبلغ بسیار بالایی را به این کشور ودیعه می دهد، احتمال آن وجود دارد که در نهایت به اخذ اقامت نیز دست پیدا نکند و یا اگر به روش سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت نکند باید در خاک آمریکا تعداد 10 آمریکایی را استخدام و ماهیانه بیمه و مالیات و حقوق بالایی را به آن ها پرداخت کند! این شرایط اصلا دلچسب نیست، حتی کمی ترسناک نیز هست!

بنابراین اگر به دنبال راهی مناسب و تقریبا آسان برای مهاجرت به کانادا هستید، با خیالی آسوده مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کنید. اما اگر نمی دانید چطور اقدام کنید و ویزای آن را دریافت کنید، و یا از همه مهم تر نمی دانید کدام شهرهای کانادا برای سرمایه گذاری مناسب هستند پس ادامه این مطلب را از دست ندهد و تا پایان همراه ما باشید.

شهرهای کانادا برای سرمایه گذاری

شهر ادمونتون

یکی از شهرهای مهم کانادا که برای مدت زیادی نیز در لیست بزرگ ترین شهرها با پتانسیل اقتصادی بالا قرار گرفته است، ادمونتون می باشد. خوشبختانه این شهر در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و وضعیت اقتصادی آن به طور چشمگیری بهبود یافته است. رشد بازار کار و ایجاد شغل، با افرادی که برای کار در شرکت های نفتی کار می کنند، منجر به ورود بسیاری از مهاجران به شهر شده است که به نوبه خود سبب شده که تعداد زیادی تقاضا برای سرمایه گذاری در این شهر به ثبت برسد.

ادمونتون کانادا همچنین به دلیل برگزاری جشنواره های متعدد در صنعت هنرهای پیشرفته به عنوان شهر «جشنواره کانادایی» شناخته می شود. این موارد و بسیاری دیگر سبب شده که ادمونتون، سرمایه گذاران را با یک بازار رو به رشد، افزایش جمعیت و تفکر رو به جلو و رهبری نوآورانه دعوت کند. خوشبختانه سیاست های جدیدی که دراین شهر به اجرا درآمده موجب شده پس از تجربه ی رکود اقتصادی که در سال های قبل داشته است، تعادل بازار را بدست آورده و از رکود خارج شود.

شهر کلگری

یکی دیگر از بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و تجارت، کلگری می باشد. با توجه به مثلث تکنولوژی کانادا، از کلگری به عنوان مناطق سالم و رقابتی برای سرمایه گذاری در کسب و کارهای پیشرفته یاد می شود. بهبود وضعیت اقتصاد منطقه در چند سال اخیر منجر به فرصت های قابل توجهی برای سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات و … شده است. این بدان معنی است که این منطقه مقدار قابل توجهی از مشاغل و فرصت های اشتغال ایجاد کرده است و تعهد به بهبود زیرساخت ها و بخش حمل و نقل نیز به فشار اقتصاد و بخش املاک و مستغلات کمک می کند.

شهر همیلتون

این موضوع را همیشه به یادداشته باشید که عملکرد اقتصادی و رشد جمعیت با یکدیگر رابطه ای مستقیم دارند. شهر همیلتون کانادا نیز دقیقا از این فرمول پیروی می کند و در بخش پرجمعیت ترین و اقتصادی ترین بخش های کانادا قرار دارد. همیلتون قبلا به عنوان یک شهر فولاد سخت کار کرده و رشد کرده و خود را به یک اقتصاد متنوع تبدیل کرده است. تقریبا می توان گفت که این شهر دارای یک نسل جدید از کارآفرینان است که هریک از آن ها نقش پررنگی در به چرخش درآمدن اقتصاد همیلتون داشته و دارند.

شهر سوری

دومین شهر بزرگ در بریتیش کلمبیا، سوری، در چند سال اخیر رشد قابل توجه اقتصادی را تجربه کرده است و همین عامل سبب شده که تعداد زیادی از متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. سوری یکی از آن شهرهای کاناداست که سرعت بسیار زیادی در توسعه و رشد داشته و طبق پیش بینی ها در آینده ای نزدیک، ونکوور را به بزرگترین شهر کانادا تبدیل می کند. این شهر با دو گذرگاه مرزی به ایالات متحده، پنج بزرگراه اصلی و چهار راه آهن به مناطق بسیار زیادی پیوند می خورد و به چیزهای بزرگ تر هدایت می شود. سوری به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد و دسترسی به بازارهای محلی، ملی و بین المللی فرصت خوبی برای کار و تجارت را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.





:: برچسب‌ها: پارس رادينكو , كانادا , مهاجرت , ويزا , ويزاي كاري , المان , تحصيل ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: