بهترین شهرهای کانادا
نوشته شده توسط : hi

همواره برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند آشنایی با بهترین شهرهای کانادا در سال 2020 از الزامات است که باید به آن اهمیت داد. کانادا کشوری پهناور است با استان های متفاوت که پایتخت این کشور اتاوا می باشد با توجه به این که به چه هدفی مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنید انتخاب های متنوعی برای شهر محل زندگی خواهید داشت. در این مقاله سعی شده با معرفی شهرهای برتر این کشور تا حدودی شمارا با شرایط شهرهای برتر این کشور آشنا نماییم. رنکینگ شهرها با توجه به سطح دانشگاه ها و موقعیت های شغلی و هزینه های زندگی و میزان خدمات درمانی رفاهی در هر شهر بررسی می شود.

کیفیت زندگی امری مهم در انتخاب شهر مورد نظر است و افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند باید حتما به آن نیز توجه داشته باشند. لازم به ذکر است که افراد همچنین باید به دمای هوای شهرهای مختلف کانادا نیز توجه داشته باشند چرا که این مسئله می تواند آینده زندگی بسیاری از افرادی را که بدون آگاهی اقدام به انتخاب شهر محل زندگی خود کرده اند را تحت تاثیر قرار دهد. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم به ارائه توضیحات در رابطه با چند شهر برتر کشور کانادا به شرح زیر کرده ایم.

در زیر به بررسی 5 شهر برتر کانادا میپردازیم.

  1. شرایط زندگی در شهر تورنتو
  2. شرایط زندگی در شهر ونکوور
  3. شرایط زندگی در شهر مونترال
  4. شرایط زندگی در شهر کلگری
  5. شرایط زندگی در شهر ساسکاچوان

شهر تورنتو از بهترین شهرهای کانادا

اولین انتخاب بسیاری از ایرانیان برای زندگی تورنتو می باشد.از نظر دمای هوایی این شهر در تابستان تا 36 درجه سانتی گراد می باشد و در زمستان تا -15 درجه نیز کاهش دما دارد. اکثر مراکز همچون مراکز بیمه بانک و خدمات درمانی و مالی در این شهر قرار دارد. از معایب زندگی در این شهر می توان به بالا بودن هزینه اجاره و خرید ملک اشاره کرد.شهر تورنتو پس از ونکوور دومین شهر پر اهمیت و گران قیمت کانادا به شمار می رود.

این که با توجه به گران بودن این شهر باز هم مرکز توجه بسیاری از مهاجرین است تنها یک دلیل دارد و آن هم این امر می باشد که بسیار از مراکز دانشگاهی و موقعیت های کاری در این شهر واقع شده است از طرفی دسترسی به مراکز فارسی زبان و موسسات فرهنگی فارسی زبان در این شهر بسیار راحت می باشد و از همین رو این امر بر محبوبیت شهر تورنتو بیش از پیش افزوده است.

شهر مونترال کانادا

در ردیف بهترین شهرهای کانادا شهر مونترال در ردیف شهرهای غالبا فرانسوی زبان این کشور به شمار می رود.اکثر مراکز دولتی و عمومی این شهر به زبان فرانسه صحبت می کنند. از نظر شرایط آب و هوایی به نسبت تورنتو شرایط نسبتا ناپایدار و سختی دارد از طرفی هزینه های مسکن در این شهر بسیار پایین تر از سایر شهرهاست و همین امر از محاسن قابل توجه مونترال می باشد. شهر مونترال به عنوان شهر محبوب دانشجویان شناخته می شود و لقب دانشجویی ترین شهر کانادا را به اختصاص داده است. علت محبوبیت این شهر در بین دانشجویان تنوع رشته های دانشگاهی متتعد است از طرفی مراکز تفریحی مناسب و شرایط آب و هوایی مطلوب سبب شده این شهر سالانه پذیرایی دانشجویان بسیاری باشد، همچنین درسال های اخیر شهر مونترال لقب بهترین شهر برای زندگی را به خود اختصاص داده است.

شهر کلگری یکی از بهترین شهرهای کانادا

این شهر از شهرهای معروف و پرطرفدار در استان البرتا می باشد که در کوهپایه های کوه راکی قرار گرفته است از ویژگی های این شهر می توان به آب و هوای مناسب و فضاهای تفریحی متنوع همانند پارک ها و کوه ها و رودخانه ها اشاره کرد. علت اصلی انتخاب کلگری توسط مهاجران پایین بودن نرخ مالیات در این شهر و از طرفی پایین بودن هزینه مسکن کلگری می توان اشاره کرد. همین طور وجود صنایع نفت و گاز و صنایع کشاورزی تا حد زیادی متخصص این مشاغل را به خود جلب می کند.

شهر ساسکاچوان کانادا

این شهر در ردیف شهرهای چند فرهنگی کانادا شناخته می شود.در عموم فرهنگ کانادا این شهر به شهر پل ها شهرت دارد به این دلیل که رودخانه ساسکاچوان از وسط این شهر میگذرد که همین امر سبب شده تا پل های متعددی روی این رودخانه ساخته شود. در زمینه حمل و نقل و انرژی و معدن در این شهر فرصت های شغلی بسیار مناسبی دیده می شود. میزان بارندگی در شهر ساسکاچوان بسیار بالاست. به طور میانگین می توان گفت که دمای هوا در فصل پاییز در این کشور همواره کمتر از 7درجه سانتی و در زمستان نیز به ندرت دمای هوا به صفر درجه می رسد. ساسکاچوان یک شهر مناسب جهت تحصیل در این کشور است اما باید به این نکته اشاره کرد که سرمای هوا همواره نکته ای آزار دهنده در این شهر خواهد بود.





:: برچسب‌ها: پارس رادینکو , مهاجرت , کانادا , ویزا , ویزای کاری , المان , پارس رادین ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: