ویزای کانادا
نوشته شده توسط : hi

اخذ ویزای کانادا، چه به صورت ویزای موقت کانادا چه اقامت دائم کانادا آرزوی بسیاری از افراد سراسر جهان است. کانادا یکی از ایده آل ترین کشورهای جهان برای مهاجرت و سکونت می‌باشد. دولت های فدرال و استانی کانادا، پیوسته برنامه‌های خود را بروزرسانی می‌کنند تا اطمینان حاصل نمایند که مهاجرت به کانادا هم به نفع تازه واردین و هم به نفع کشور کانادا باشد. در حال حاضر بیش از ۵۰ برنامه برای مهاجرت به کانادا در دسترس است. به این دلیل، ممکن است مسیر هر فرد برای اخذ ویزای کانادا منحصر به فرد و متمایز باشد.

پاسپورت کانادا

انواع ویزا کانادا را می‌توان به دو دسته ی اقامت موقت کانادا و اقامت دائم کانادا تقسیم کرد. هر یک از این گروه‌های اصلی ویزای کانادا، ویزاهای مختص به خود را دارند که در این صفحه می توانید لیست کاملی از انواع ویزا های کانادا را مرور کنید.

مدارک لازم برای ویزای کانادا

پس از انتخاب بهترین روش مهاجرتی زمان جمع آوری مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا فرا می رسد. با توجه به حساسیت بالای سفارت کانادا توصیه می کنیم مدارک خود را کامل و دقیق و با نظارت وکلا و مشاورین رسمی مهاجرت کانادا تهیه کرده و به اداره مهاجرت کانادا ارائه کنید. تمامی مدارک لازم برای ویزای کانادا باید مدارک واقعی و قابل استناد باشند، در غیر اینصورت متقاضی ویزای کانادا تا ۵ سال از درخواست هر نوع ویزای کانادا محروم خواهد شد.

 

هشدار به متقاضیان اخذ ویزای کانادا

بسیاری از افراد حقیقی، حقوقی و آژانس‌های مسافرتی که بصورت غیر قانونی در زمینه اخذ ویزای کانادا فعالیت دارند با تسهیل شرایط اقدام برای ویزای کانادا، ارزیابی غیر واقعی شرایط متقاضیان و ارائه پیشنهادات به ظاهر جذاب متقاضیان را در دام خود می‌اندازند و زیان‌های غیر قایل جبرانی را ناشی می‌شوند. از این رو اکیدا توصیه میکنیم که هرگونه خدمات ویزای کانادا را از افراد و موسسات قانونی زیر نظر اداره مهاجرت کانادا اخذ کنید.

متاسفانه بسیاری از موسسات و آژانس‌ها بدون داشتن مجوزهای لازم که از سوی اداره مهاجرت کانادا صادر می‌شوند، اقدام به ارايه خدمات غیر قانونی ویزای کانادا می‌نمایند.

یک اصل مهم در اخذ ویزای کانادا
پیش شرط دریافت ویزای کانادا در زیر گروه‌های ویزاهای کوتاه مدت مانند ویزاهای دانشجویی یا ویزای کار یا ویزای توریستی این است که متقاضی قصد ترک کشور کانادا در پایان ویزای خود را داشته باشد.





:: برچسب‌ها: پارس رادینکو , مهاجرت , کانادا , ویزا , ویزای کاری , المان , پارس رادین ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: