آیا باید یک وکیل برای مهاجرت به کانادا استخدام کرد؟
نوشته شده توسط : hi

اگر مانند اکثر متقاضیان مهاجرت به کانادا هستید که نیازی به استخدام مشاور یا وکیل برای مهاجرت به کانادا برای اقامت خود، احساس نمی کنید ، و یا توانایی پرداخت هزینه وکیل را ندارید، با این حال باز هم مهاجرت به کانادا بدون وکیل نیز امکان پذیر است.

با این حال ، هر ساله ده ها متقاضی، یک مشاور یا وکیل را برای مهاجرت به کانادا را برای کمک استخدام می کنند.

بنابراین ، چه کسی مشاور یا وکیلی استخدام می کند و چرا؟

شما نیازی به استخدام مشاور یا وکیل برای نمایندگی در درخواست مهاجرت کانادایی خود یا درخواست ویزای کانادا را ندارید. تقاضای اقامت دائم یا اخذ مجوز کار یا تحصیل و یا بازدید موقت از کانادا بدون کمک متخصص نیز امکان پذیر است. اما ، اگر شما از یک استراتژی استفاده کنید، این بدان معنی است که شما باید در یک سیستم پیچیده که شامل برنامه ها، مهلت ها، فرم ها و موارد دیگر مورد نیاز برای مهاجرت و تحصیل در کانادا است،متخصص شوید.

در ادامه این مقاله، به برخی از شرایط معمول اشاره شده است که چرا افراد یک متخصص و وکیل را برای مهاجرت به کانادا استخدام می کنند.

 

استفاده از فرم های زیاد و متعدد را دوست ندارید

استفاده از فرم های زیاد و متعدد را دوست ندارید

با کمک یک نماینده، وکیل یا متخصص، فرصت بیشتری خواهید داشت تا توجه خود را به موارد مهمی مانند کار، تحصیل یا خانواده متمرکز کنید. این دلیل کافی است که برخی از افراد با یک مشاور یا وکیل برای مهاجرت به کانادا کار کنند.

شما احتمالاً برای اولین بار است که بسیاری از فرم های مهاجرت برنامه مهاجرتی خود را میخواهید پر کنید. با این حال ، یک مشاور یا وکیل باتجربه باید با تک تک سوالات مربوط به تمامی فرم ها به خوبی آشنا باشد. و اگر مطمئن نیستید دقیقاً چه اسنادی را باید جمع آوری کنید، یک مشاور یا وکیل خوب می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد. 

علاوه بر این ، همه چیز در مورد فرم های مهاجرت نیست. یک مشاور یا وکیل باتجربه، آگاه و دانشمند می تواند در ایجاد اقامت در کانادا برای شما تفاوت ایجاد کند.

قبلاً درخواست مهاجرت شما رد شده است

اگر قبلاً از ورود به کانادا منصرف شده اید، باید نامه ای از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) دریافت می کردید که دلیل انصراف شما را بیان کرده باشد. غالباً ، برنامه های مهاجرت یا تحصیل یه کانادا، به دلیل مستندات ناقص یا اشتباه ، و یا مشخص می شود که شما در واقع واجد شرایط درخواست نیستید ، یا به این دلیل که یک افسر IRCC راضی نبوده که شما شرایط برنامه مهاجرتی را داشته باشید، مانند نشان دادن اثبات لازم بودجه یا قصد ترک کانادا پس از اقامت موقت، رد می شوند.

شما احتمالاً نمی خواهید که دوباره مرتکب همان اشتباه یا یک اشتباه کاملاً جدید برای درخواست مهاجرت یا تحصیل در کانادا شوید. این لحظه ای است که یک مشاور یا وکیل مهاجرت به کانادا می تواند کمک زیادی به شما کند.

شما دارای سابقه کیفری هستید

شما دارای سابقه کیفری هستید

برای اینکه از نظرقانون کیفری در کانادا، مهاجرت شما غیرقابل قبول باشد نیازی به سرقت از بانک یا قتل نیست، برخی جرایم جزئی نیز می تواند شما را در لیست سیاه IRCC قرار دهد. بنابراین، به عنوان مثال ، اگر محکومیت رانندگی خطرناک یا سرقت کوچکی را در پرونده سابقه خود دارید، می تواند یک مشکل باشد.

روش هایی وجود دارد که می تواند بر محکومیت کیفری غلبه کند و برای ورود به کانادا تأیید شود، اما نیاز به دانش تخصصی دارد. یک مشاور یا وکیل ممکن است این دانش را داشته باشد، البته نیازی به تجربه کمک به سایر متقاضیان در موقعیت های مشابه نیست.

نگرانی در مورد عدم پذیرش مدارک پزشکی

سیاست های مهاجرتی کانادا ورود افرادی را که وضعیت سلامتی آنها ممکن است خطری برای سلامت عمومی یا ایمنی جامعه داشته باشد، یا ممکن است ثابت کند که تقاضای بیش از حد از خدمات بهداشتی یا اجتماعی کانادا دارند، منع می کند. از سال 2019 ، آستانه هزینه تقاضای بیش از حد برای خدمات بهداشتی یا اجتماعی 102،585 دلار کانادا طی پنج سال یا 20517 دلار در سال است. در سال 2018، دولت آستانه تقاضای بیش از حد خود در زمینه پزشکی را بسیار افزایش داد، بنابراین بسیاری از شرایط پزشکی برای شما مشکلات اساسی ایجاد نمی کنند. با این حال ، خبر بد این است که برخی از متقاضیان همچنان از نظر پزشکی در کانادا غیرقابل قبول شناخته می شوند.

اگر نگران سلامتی هستید ، توجه داشته باشید که لزوماً وضعیت شما نیست که می تواند در مورد مهاجرت شما تصمیم گیرنده باشد، بلکه هزینه درمان آن بیماری در طول زمان یا هر خطر بالقوه ای که ممکن است برای دیگران ایجاد کند، نیز تاثیرگذار می باشد. مشاوران و وکلای مهاجرت کانادایی پزشک نیستند ، اما اغلب تجربه ارزیابی و شرایط پزشکی غیرقابل قبول بودن براساس اطلاعات ارائه شده توسط پزشک شما ، از طریق متقاضی (یعنی شما) را دارند و می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

 

منبع : پارس رادینکو





:: برچسب‌ها: مهاجرت , کانادا , ویزا , کاری , تحصیل , پارس رادین , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: