بررسی شرایط کار در آلمان برای ایرانیان
نوشته شده توسط : hi

شرایط کار در آلمان برای ایرانیان و مدارک و مراحل دریافت ویزای کاری آلمان، اعم از ویزای جستجوی کار و ویزای کار از طریق پیشنهاد کار (Job Offer) مورد بررسی تخصصی قرار خواهد گرفت. جذابیت های آلمان سبب شده است که مهاجرین زیادی از سراسر دنیا جذب این کشور پیشرفته شوند. کار در آلمان یکی از روش های مهاجرت به این کشور است که ایرانیان زیادی نیز این روش را انتخاب می نمایند. همواره سوالات زیادی در زمینه ویزای کار آلمان از کارشناسان ما پرسیده می شود. شرایط کار در آلمان برای ایرانیان چیست؟ پذیرش نیروی کار در آلمان به چه صورت انجام می گیرد؟ و آیا کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی امکان پذیر است؟ در ادامه به پاسخ گویی به این سوالات و بررسی مراحل دریافت ویزای کار آلمان پرداخته اند. 

شرایط کار در آلمان برای ایرانیان

آلمان کشوری از اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد که یکی از صنعتی ترین کشور ها در جهان است. نرخ بیکاری پایین و فرصت های شغلی فراوان در این کشور، آلمان را به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت کاری برای ایرانیان تبدیل کرده است. ایرانیان برای کار در آلمان می توانند ویزای جستجوی کار یا پیشنهاد کاری دریافت کنند که شرایط آن ها در ادامه به صورت کامل شرح داده شده است. 

آلمان به شدت در نیروی کار با کمبود و پیری روبرو است، از این رو اقدام به جذب نیروی کار ماهر خارجی می نماید و شرایط کار مناسبی را فراهم آورده است. حقوق بالا، مزایای مناسب و امنیت شغلی بالا از جمله دلایل بسیاری از افراد برای مهاجرت کاری به این کشور می باشد. در حال حاضر آلمان بازار کار بسیار خوبی به خصوص برای مهندسان دارد و مزایایی که برای کار ارایه می دهد از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است. ویزای کار تنها روش اخذ اقامت آلمان نیست، از دیگر راه های مهاجرت به این کشور، سرمایه گذاری یا تحصیل در آلمان می باشد که در این نوشتار به آن ها نخواهیم پرداخت.

کار در کشور آلمان برای ایرانیان و سایر افراد یک مزیت خیلی مهم داشته و آن این است که می تواند راهی برای اخذ اقامت دائم و در نهایت اخذ شهروندی آلمان باشد. در قوانین جدید ویزای کار 2020، شرایط اعطای ویزای کار آسان تر شده است.

کار در آلمان از طریق پیشنهاد کار (Job Offer)

در این روش ابتدا شما نیاز به پیدا کردن کارفرما در کشور آلمان دارید. پیش از سال 2020 کارفرما ملزم بود که شغل مورد نظر را ۳ ماه در کشور آلمان و سپس ۳ ماه دیگر در اتحادیه اروپا آگهی کند، اگر فردی از داخل کشور آلمان و یا داخل اتحادیه اروپا تمایل به تصاحب این موقعیت شغلی نداشت آنگاه کارفرما می توانست شما را از ایران به کار دعوت نماید. اما در قوانین ویزای کار آلمان در سال 2020، این الزام وجود ندارد و نیروی کار اروپایی نسبت به افراد خارج از اروپا اولویت ندارد. بنابراین شما با داشتن پیشنهاد کار، مدرک زبان آلمانی B1 و تخصص کافی می توانید ویزای کار این کشور را کسب کنید. شرایط سنی برای ویزای کار آلمان مهم است و در صورتی که بیش از 45 سال سن دارید، شغل اکتسابی باید در ماه بالای 3،685 یورو در آمد داشته باشد. ممکن است کاریابی از خارج از آلمان برای ایرانیان آسان نباشد، اما مزیت اصلی این روش این است که با توجه به اینکه وضعیت اشتغال شما در آلمان مشخص است، شانس بسیار بالایی برای کسب ویزای کار دارید. 
 




:: برچسب‌ها: پارس رادین ، مهاجرت به کانادا ، ویزای کانادا ، تحصیل در کانادا ، ویزای کاری آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: