امتیاز بندی مهاجرت به کانادا و بررسی نحوه محاسبه امتیاز اکسپرس اینتر
نوشته شده توسط : hi

دولت کانادا برای جذب مهاجرین تحصیل کرده و متخصص برنامه اکسپرس اینتری را معرفی کرده است. این برنامه بر اساس امتیازبندی عمل می کند و افرادی را که در امتیاز بندی اکسپرس اینتری، امتیاز کافی کسب کنند برای زندگی در کانادا دعوت می کنند. امتیاز بندی مهاجرت به کانادا، نحوه محاسبه امتیازات در برنامه اسکیل ورکر کانادا و مراحل اخذ اقامت دائم کانادا را در ادامه شرح خواهیم داد. علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا معمولاً با سوالاتی از این قبیل مواجه می شوند که برنامه اسکیل ورکر چیست و آیا می توان از طریق تخصص اقامت دائم کانادا را کسب نمود؟ 

کانادا از مهاجر پذیر ترین کشورهای دنیا می باشد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مهاجرین از سراسر دنیا از جمله ایران می باشد. کانادا کشوری پهناور در شمال قاره آمریکا می باشد که جمعیتی در حدود 35 میلیون نفر دارد. این کشور از 10 ایالت و سه قلمرو تشکیل شده است که هر یک آب و هوای متفاوتی دارند و برخی از آن ها بسیار سرد هستند. برخی از نقاط کانادا به دلیل سرما خالی از سکنه است. راه های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که یکی از آن ها اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه نیروی کار ماهر یا Skilled Worker می باشد. این برنامه به صورت یک سیستم امتیاز بندی است که هدف آن جذب نیروهای متخصص مورد نیاز کشور کانادا می باشد. این روش کم هزینه ترین روش مهاجرت به کانادا می باشد که در صورت کسب امتیازات از همان ابتدا نیز اقامت دائم به فرد و اعضای خانواده وی داده می شود.

سیستم امتیاز بندی مهاجرت به کانادا در دو مرحله طراحی شده است که در هر یک از این مراحل شما بر اساس تخصص و شرایط خود امتیاز دهی می شود. 

 





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا ، ویزای کانادا ، ویزای کاری آلمان ، تحصیل در کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: