مهاجرت به کانادا برای مهندسین : به عنوان مهندس به کانادا مهاجرت کنید
نوشته شده توسط : hi

مهندسی یکی از آینده دارترین مشاغل در کانادا است. اقتصاد با سرعتی بالا در کشوری که می تواند نیروی انسانی را تأمین کند، در این کشور، در حال گسترش است. کانادا دومین کشور بزرگ در جهان است، بزرگتر از ایالات متحده آمریکا و بعد از روسیه دوم است. این کشور دارای منابع قابل توجهی است، که دستیابی به برخی از آن ها دشوارتر از بقیه است. بخش مهیج این است که رشد اقتصادی در یک بخش متمرکز نشده است. بسیاری از کشورهایی که رشد اقتصادی سالمی را تجربه می کنند تمایل دارند که تجربه کسب کنند. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید ، توصیه می شود یک نگاه دوم و سومی نیز به کانادا داشته باشید، زیرا کشور کانادا می تواند بیش از آنچه فکر می کنید به شما پیشنهاد دهد. اولین و مهم ترین دلیل مهاجرت به کانادا برای مهندسین در این کشور این است که می توانید در کمتر از شش ماه اقامت دائم کانادا را داشته باشید.

چرا کانادا؟

چرا کانادا؟

از جنبه های حرفه ای که رد شویم ، کانادا کیفیت بی نظیری در زندگی ارائه می دهد. اگر در هر شرایطی فردی باشید که دوست دارد در فضای باز باشد، همیشه چیزی سرگرم کننده در فضای باز برای شما وجود دارد. شما هرگز ماجراجویی برای انجام یا سرگرمی ها و فعالیت های جدید را از دست نخواهید داد.

کدام مهندسین؟

کانادا برای کمک به رشد بیشتر اقتصاد خود به همه زمینه های تخصصی مهندسی، نیاز دارد. بنابراین مهاجرت به کانادا برای مهندسین آسان تر خواهد بود. زمینه های مهندسی زیر بیشترین تقاضا را برای شغل در کانادا دارند :

مهندس برق

به معنای واقعی کلمه هزاران فرصت شغلی برای متخصصانی که سیستم هایی را که در انرژی و تولید برق استفاده می شود طراحی ، توسعه ، آزمایش و نگهداری می کنند ، وجود دارد. نیروی برق آبی یک میدان عظیم تولید برق در کانادا است زیرا این کشور به طور مداوم برای تولید انرژی نوآورانه سازگار با محیط زیست تلاش می کند.

درآمد متوسط سالانه: 79،942 دلار.

مهندس برق

 

برای کسب اطلاعات در زمینه ی مهاجرت به کانادا ، ویزای کانادا ، تحصیل در کانادا ، ویزای کاری آلمان یا مطالب مفید در زمینه ی مهاجرت و یا ویزا می توانید به سایت پارس رادین مراجعه کنید.

 

منبع : پارس رادین





:: برچسب‌ها: پارس رادین ، مهاجرت به کانادا ، ویزای کانادا ، تحصیل در کانادا ، ویزای کاری آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: