شرایط اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری
نوشته شده توسط : hi

سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت به کانادا محسوب می شود. به طور کلی، پاسپورت کانادا برای کسانی که مشتاق به سرمایه گذاری در کانادا هستند قابل دسترسی است.

 

  • سرمایه گذاری در ایالت کبک

تا پیش از سال 2018، شما در برنامه سرمایه گذاری برای ایالت کبک کانادا می بایست حداقل ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا سرمایه گذاری می کردید و نشان می دادید که توانایی مالی ۱.۶ میلیون دلاری دارید. اما از سال 2018 به بعد این مبلغ افزایش یافت و شما برای اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی کبک باید مبلغ 1.2 میلیون دلار سرمایه گذاری کنید و نشان دهید که به میزان 2 میلیون دلار پشتوانه مالی دارید. از این طریق می توانند در ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت کانادایی دریافت نمایید. این سرمایه گذاری به این صورت است که شما این پول را برای مدت ۵ سال در اختیار دولت کانادا قرار می دهید و بعد از ۵ سال تمام مبلغ بدون هیچ گونه سودی به شما باز گردانده می شود. توجه داشته باشید که به دلیل حجم بالای تقاضای این روش و امن بودن آن هر ساله ظرفیت این نوع سرمایه گذاری محدود است و به محض اعلام در طی ۱ الی ۲ ماه این ظرفیت تکمیل خواهد شد. مدت زمان پروسه این امر حداقل بین ۱ تا ۲ سال می باشد.

موسسات مالی در کانادا وجود دارند که با دریافت هزینه به جای شما مبلغ سرمایه گذاری را می پردازند و نیازی نیست شما 1.2 میلیون دلار را بپردازید. پیش تر این مبلغ 210 هزار دلار بود و این روش به عنوان سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا شناخته می شد، اما در حال حاضر این مبلغ به 360 هزار دلار افزایش یافته است. توجه داشته باشید که در این حالت مبلغ پرداختی دیگر به شما باز نخواهد گشت و به عنوان حق الزحمه موسسات مالی پرداخت می شود.

  • سرمایه گذاری 100 هزار دلاری کانادا

نوع دیگر سرمایه گذاری، در استان بریتیش کلمبیای کاناداست که نیاز به نشان دادن 300 هزار دلار کانادا و ارائه 100 هزار دلار آن برای اخذ اقامت کانادا هستید. این نوع سرمایه گذاری نیازمند داشتن شرایطی از جمله حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، آیلتس با حداقل نمره 4.5، سابقه 3 سال کار مدیریتی در زمینه تجارت مورد درخواست می باشد و متقاضی تنها می تواند در شهرهای دارای جمعیتی کمتر از 75 هزار نفر در این استان سرمایه گذاری خود را انجام دهند.





:: برچسب‌ها: پارس رادینکو , مهاجرت , کانادا , ویزا , ویزای کاری , المان ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: